Job 136 van 137


Report this listing

Solliciteren



Medewerker klantendienst


Functie

Stel: je hebt een vraag over pakweg een online service. Je contacteert de klantendienst in kwestie en je wordt geholpen met precies de info die je nodig hebt, snel en efficiënt. En dat dankzij iemand die persoonlijk jouw vragen of bezorgdheden ter harte neemt. Klinkt evident, is het niet altijd. Is je vraag meteen opgelost, dan is jouw dag gemaakt. Wel, in deze functie maak jij de dag van jouw klanten. Hoe?
  • Je beantwoordt de vragen van onze particuliere klanten of bedrijven die binnenkomen via telefoon, mail of chat
  • Vaak vragen over pakjes of brieven, nationale of internationale zendingen
  • Je zorgt voor een stipte en correcte opvolging: denk aan hoe je zelf graag geholpen wordt
  • Je leert alles over de dienstverlening en procedures zodat je snel weet waar de oplossing voor jouw klant ligt
  • Heb je zin in meer, wil jij op termijn doorgroeien? Hier krijg je alle mogelijkheden om jezelf te ontplooien
  • Je werkt tussen 8 uur en 18 uur in een 38-urenweek, precieze uurroosters variëren per business unit. Af en toe werk je op zaterdag.
  • Thuiswerk is in deze functie perfect haalbaar maar niet verplicht


Bedrijfsinformatie
Werk je voor bpost, dan werk je voor het grootste postbedrijf van België. Maar in de praktijk ben je thuis in het customer care team in jouw regio, een fijn team dat sterk op elkaar is ingespeeld. Je komt terecht bij een werkgever die jou helpt groeien en ontplooien en je daarvoor alle ruimte geeft.

Jouw profiel

In deze job als klantendienstmedewerker heb je eindeloos veel menselijk contact. Een zegen voor dat sociale beestje in jou. Dat de ene vraag of oplossing al eens pittiger is dan de andere, daar weet jij wel weg mee. Wat is nog belangrijk in deze functie?
  • Je hebt een diploma middelbaar onderwijs behaald
  • Je werkt handig met de Office-programma's en werkt gemakkelijk met interne systemen
  • Je bent vlot aan de telefoon, maar tegelijk weet je door actief te luisteren de juiste houding aan te nemen
  • Je slaagt erin klanten een goed gevoel te geven door de manier waarop je ze helpt
  • Gelijkaardige ervaring als call agent is een pluspunt
  • Tweetaligheid is een sterke troef
  • De klant informeren over de kenmerken van de producten
    De klant adviseren bij zijn keuze
  • De beschikbaarheid van het product, de dienst controleren
    De gegevens van de bestelling, de reservatie, ... invoeren
  • Het doel van de oproep kenbaar maken of identificeren (bestelling, verkoop, informatie, reclame, bijstand, ...)
  • Behandelt: Binnenkomende oproepen (consumentendienst, opnemen van bestellingen, bijstand en hulp aan klanten, ...)
  • Zich voorstellen aan de telefoon
    De identiteit en de gegevens van de gesprekspartner controleren (klantnummer, adres, ...)
  • De klant oriënteren en zijn oproep naar de gepaste gesprekspartner doorschakelen (technicus, verkoper, klantverantwoordelijke, ...)

Aanbod

Na een succesvolle periode op uitzendbasis, kom je in aanmerking voor een vast contract. Bovenop jouw bruto maandloon, krijg je een stevig pakket aan extralegale voordelen. Maar vooral: het is de bedoeling dat je groeit: in taken, verantwoordelijkheden en persoonlijk. Waar jij binnen enkele jaren staat, zal niet meer hetzelfde zijn als op dag één. Wat mag je nog verwachten?
  • Ruimte voor thuiswerk. Afhankelijk van de business unit waarvoor je werkt, kan je enkele dagen tot vier dagen thuiswerken
  • Een bruto maandloon van € 2.441.26
  • Maaltijdcheques, thuiswerkvergoeding
  • Een extra bonus op basis van de bedrijfsresultaten bovenop eindejaarspremie en vakantiegeld
  • Ecocheques
  • 27 vakantiedagen
  • Tussenkomst bij medische en farmaceutische kosten (na 1 jaar dienst)
  • Voordelen bij meer dan honderd bpost partners (vanaf 6 maand dienst)
  • Opstart op 2 Mei 2024

Solliciteren

LINA MEZZIANE
003223592136

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht